They always win



Cím: They always win (AU)
Páros: Yeeun (CLC)-Lisa (BlackPink)-Jennie (BlackPink)
Korhatár: +18
Figyelmeztetések: yuri, smut
Író: Yoki


Yeeun POV
Csak néztem őket, és ahogy figyeltem minden mozdulatukat, lassan elöntött a forróság. Az ölemtől indult, s úgy áradt szét testemben, akár a vér. Minden porcikámat elöntötte az a kellemes, meleg bizsergés. Eleinte csak figyelni akartam őket, ahogy szeretik egymást, de a kíváncsiság és a mindent elöntő vágy kerekedett felül, és keveredve az ösztöneimmel, átvették az irányítást felettem.
Melléjük térdeltem az ágyra, óvatosan, nehogy megzavarjam lassú táncukat. Nesztelenül térdeltem Lisa fölé, éppen úgy, ahogyan Jennie, s épp az ő háta mögé. Finoman hajlítottam fejét hátra, hogy vállamon pihenhessen, majd tincsenként tűrtem el haját, hogy szabaddá tegyem nyakán feszülő finom bőrét.
Mennyei íze volt. Egészen édes, mondhatni mámorító; megőrültem tőle. Tépni akartam, marcangolni, egy kicsit megsebezni hibátlan borítóját.
Gyorsan szedte a levegőt, ahogy Lisa nyelve hegyével éppen csak izgatta őt, én pedig érzékeny részét harapdáltam. Szemeit csukva tartotta, mellkasa gyorsan emelkedett és süllyedt, egészen kidomborította magát, felkínálva így nekem lénye egészét. Tenyeremmel lejjebb siklottam puha bőrén; le, egészen a melléig, amit finom mozdulatokkal kezdtem masszírozni. Erre már kieresztette hangját, halkan nyögött egyet, mire az alatta fekvő felbátorodva hangja hallatán mélyebben mártotta bele izmos szervét forró nyílásába. Jennie erre mozgásba lendült: lassan ringatta csípőjét, így hajszolva a gyönyört, hogy az minél előbb érje el őt.
Zene volt füleimnek: Jennie sikolyai és egyre erősödő nyögései, és Lisa elfojtott hangjai, melyek nem tudtak kiszökni a rá nehezedő testtől.
- Gyerünk, csak még egy kicsit – leheltem a hozzám simuló fülébe. – Tudom, hogy akarod! Vágysz rá! Én is! Azt akarom, hogy élvezd! Hogy élvezz! – Erősebben masszíroztam most már mindkét mellét, s nem kellett egy perc sem, hogy hangosan sikítva, remegő testtel boruljon előre, ahogy az orgazmus hullámai átjárták egész lényét.
Verejtékben fürödve pihegett, ahogy Lisa is.
- Ahh... teljesen összefolytál – pillantott a mellette heverőre Lisa.
- S... Shajnálomh... - hallatszott a válasz.
- Semmi gond – nevetett fel. – Szeretem, mikor elengeded magad, és mindent eláztatsz. – Jennie erre csak elpirult, arcát pedig a párnába rejtette. Mikor végre mindketten kifújták magukat, a tekintetük egyenesen rám szegeződött. Úgy néztek rám, mint két ragadozó vadmacska. Egy pillanat alatt mellettem termettek, hogy két oldalról kerítsenek be, megtámadva összes erogén zónámat. Nem ellenkeztem. Hogyan is tehettem volna? Hiszen többségben az erő, és valahányszor tiltakozni próbáltam volna, hogy ne feledjék, ki is diktál valójában, épp akkor harapták vagy csókolták meg egy olyan pontomat, amitől csillagokat láttam.
De ez már csak így ment. Ketten együtt legyőzhetetlenek voltak, s én képtelen voltam menekülni.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szexvideó

Négyen egy gatyában

Parfüm